Nieuwsbrief Lambertus/Norbertusparochie

In de meeste kleinere parochies bestaat er nog zoiets als een parochieblad. In Horst is dit echter niet het geval maar wij proberen iedereen zoveel mogelijk te informeren via onze website maar ook via een maandelijkse nieuwsbrief.  De eerste verscheen in juli 2017. Mensen konden zich hiervoor inschrijven, dit ivm wet op privacy.   Het is geen uitgebreide nieuwsbrief, maar gewoon info die in het verleden via de Echo bij de parochianen terechtkwam.  Na het stoppen van de Echo en het niet opstarten van een parochieblad vanuit het centrum Horst, werd besloten om elke laatste vrijdag van de maand (dit is althans het streven)  info uit te laten gaan.  De informatie is uitsluitend voor de Lambertus/Norbertusparochie. Destijds werd er een oproep gedaan voor wie hierin geïnteresseerd was.

Bent u erin geïnteresseerd om deze nieuwsbrief te ontvangen, dan horen wij dit graag van u. U kunt dit melden via mailadres: secretariaat@parochiefederatie-horst-sevenum.nl . Geef hierbij aan hoe u deze wenst te ontvangen. Via de mail is natuurlijk het gemakkelijkst maar het is ook mogelijk een uitgeprinte versie via de brievenbus te ontvangen.