Jongeren

1 keer per maand worden er in de keet van de St. Lambertuskerk “keetavonden” gehouden voor iedereen vanaf groep 4 die wil komen.

Voor de leeftijd tot 16 jaar is de keetavond van 19.00 uur tot 20.00 uur. Ben je 16+ dan duurt de keetavond tot 21.00 uur. Tijdens de keetavond kunnen jullie spelletjes doen: o.a. bordspellen of tafeltennis en tafelvoetbal spelen. kortom, gezellig met leeftijdsgenoten bezig zijn!

Wij willen jullie daar van harte voor uitnodigen.   We zouden het erg leuk vinden als jullie komen! Groetjes, Ook namens kapelaan Danny en kapelaan Rohit, Marielle Biermans

(Ingang is via de deur aan de zijkant tussen het pad kerk en Jan Linders. Bij binnenkomst rechts via de trappen helemaal naar boven)

data zijn:

24 februari