VRIJWILLIGERS/WERKGROEPEN

Hebben er wijzigingen plaatsgevonden in de samenstelling van uw werkgroep, laat het dan ook weten aan het secretariaat. Niets is zo vervelend dan wanneer de lijsten met namen niet kloppen. Ook aanpassingen van mailadressen graag doorgeven zodat deze doorgevoerd kunnen worden.

Onze hartelijke dank hiervoor.

Vacatures

Wij zijn altijd op zoek naar vrijwilligers. Heeft u een of meerdere uurtjes per week tijd en zoekt u een leuke bezigheid: weet dat er in een parochie altijd wel wat te doen is. U wordt met open armen ontvangen. Er is altijd plek in onze werkgroepen:

• lectoren
  • misdienaars
  • acolieten
  • werkgroep
  •  avondwake
  • bloemschikgroep
  • collectanten
  • assistenten uitreiken H.Communie
  • werkgroep openstelling kerk
  • fotograaf:  wij zijn op zoek naar een vrijwilliger die foto’s wil maken van de diverse activiteiten binnen de cluster.  Deze foto’s zullen dan op de website weergegeven worden